Jos haet parhaillaan aivojasi selvittääksesi, miksi verkko- ja sosiaalisen median markkinointikampanjasi eivät yksinkertaisesti toimi kunnolla, tästä artikkelista voi olla hyötyä. Koska se voi tehdä sinulle hyvän voiman ottaa askel taaksepäin ja selvittää tarkalleen, mikä menee pieleen. Verkko- ja sosiaalisen median markkinointi voivat molemmat olla uskomattoman tehokkaita työkaluja, mutta jos sinun pitäisi jättää huomiotta tietyt parhaat käytännöt, saatat tuhlata arvokasta aikaa ja jopa joitain kuluja matkan varrella. Hyvä uutinen on, että olemme löytäneet joitain todistettuja tapoja varmistaa, että verkkomarkkinointitoimintasi eivät ole vain oikeudenmukaisia palkintoja, mutta ne voivat olla jopa hieman hauskempia käynnistää. Joten viettäkää viettää muutama minuutti lukemalla tämän lyhyen artikkelin loppuosa, ja voitte myös saada todellisen arvon.
Metrics Matter
Vaikka et olisikaan todellinen fani mitata ponnistelujasi, sinun pitäisi todella tehdä parhaansa saadaksesi käsityksen siitä, kuinka hyvin tai huonosti brändisi todella menee. Jos käytät jo sosiaalista mediaa, heillä on runsaasti hienoja työkaluja, jotka auttavat sinua selvittämään, kuka vierailee sivustollasi, ja mikä tärkeintä, mitä he kaivavat, kun he nousevat. Käytä näitä ja mahtavaa Google Analytic -työkalua, niin pian pystyt seuraamaan verkkosivustosi suorituskykyä. Kun olet saanut nämä luvut alaspäin, voit alkaa suunnitella seuraavaa siirtoasi vähän tarvittavalla oivalluksella.
Parhaat sivustot
Jokaisella sosiaalisen median sivustolla on jotain erityistä, mitä muut eivät, ja jotkut näistä sopivat varsin hyvin markkinointisi brändiin. Olipa Pinterest, Twitter, LinkedIn tai Facebook kelluva sosiaalisen median veneesi, voit käyttää niitä tarpeidesi mukaan. Mutta muista, että on olemassa joukko vähemmän tunnettuja sosiaalisen median sivustoja, jotka voivat olla vieläkin parempia verkkomarkkinointitarkoituksiin. Pienemmät ovat yleensä ystävällisempiä ja jotkut heidän työkaluistaan voivat olla tehokkaampia kuin kuvittelet.
Hakukoneoptimointi
Sosiaalisen median hakukoneoptimointi on erityinen maku, ja sinun on parasta seurata tätä jatkuvasti muuttuvaa eläintä tai muuten saatat menettää vakavan arvon. Katsokaa päivän parhaita avainsanoja ja saatat joutua päivittämään nämä pahat pojat silloin tällöin.
Kapealla vauva!
Pienentämällä omaa tuotemerkkiäsi ja houkuttelevuuttasi helpotat kohderyhmäsi saavuttamista huomattavasti. Ja voit myös räätälöidä oman sivustosi sopivaksi myös kyseiseen muottiin. Yrität kohdistaa liian suurelle markkinasektorille tuhlaat aikaa ja resursseja, jotka voidaan käyttää paremmin muualla.
Fanit Rock!
Muista aina, että nämä ovat ihmisiä, jotka maksavat palkkasi, ja sinä pärjäät hienosti. Löydä seuraajia, jotka ovat sosiaalisessa mediassa keskimääräistä pidempään, ja käytä heitä symbioottisella tavalla brändisi parantamiseksi. He eivät välitä, ja sinulla voi pian olla erittäin voimakkaita liittolaisia.
Melko pian Toronton parkettiliike on muuttamassa uutta kulmaa!
5 ihanaa ja epäsuosittua keittiövälineitä, joihin rakastat
Olen varma, että sinulla on jo suurin osa tavallisista keittiövälineistä, joita kaikki muut omistavat, mutta jos etsit jotain hieman erilaista, siellä on vaihtoehtoja. Tutustu näihin upeisiin keittiövälineisiin, joista nautit kerta toisensa jälkeen....
Read more